ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

 
  • «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ Η ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ,ΦΕΥΓΕΙ Ο ΕΝΑΣ, ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ».                                                                                                                                                                        
 « Η ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΩΣ ΛΙΜΕΝΑΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ» ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ,ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΟΔΟΥ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ… ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ, ΗΤΑΝ ΞΕΥΤΙΛΑ».
  • ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΟΥ 2018
Ο κ.ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΣ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΔΗΛΩΝΕΙ  ΟΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ, ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ 3 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ.
«ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΧΕΙ ΑΤΕΛΕΙΕΣ… ΟΙ ΔΕΣΤΡΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΒΑΤΕΣ… ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ 2 ΚΑΒΟΙ… ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PILLAR ΠΑΡΟΧΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΕΡΟΥ…  ΤΟ ΚΑΘΕ PILLAR  ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ 30-40 ΜΕΤΡΑ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ 5 ΣΚΑΦΗ ΝΕΡΟ ΟΤΑΝ Η ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ; ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΗΠΙΔΩΜΑ. ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΥΡΕΙ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ», ΕΠΕΣΗΜΑΝΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ , ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ «ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΑ».
  • ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΙΧΕ Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΟΥ κ.ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΥ , ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΡΩΤΩΜΕΝΟΣ «Η ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ; Ο ΕΝΑΣ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ; ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ Ή ΜΟΘΩΝΑΙΟΥ,ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ…»
ΤΕΛΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ.
 
Γιάννης Κεφαλληνός (Τουριστικός Πράκτορας)
 
«H σιδερένια γέφυρα, ήταν μία λύση, όμως δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε μία γέφυρα, όπως αξίζει στο νησί μας. Είπαν ότι θα φτιάξουν ,όμως χρόνο δεν είπαν. Μην απογοητεύεστε όλα θα λυθούν…
Θα πω κάτι που είναι για τα σμπάρα… είχαν μείνει 5 κρουαζιερόπλοια να έρθουν. Τη Δευτέρα με πήραν από τη λιμενική αστυνομία και μου είπαν «κε Κεφαλληνέ , ξέρετε ότι η Ζάκυνθος δεν είναι λιμένας υποδοχής  κρουαζιεροπλοίων ; δεν είναι χαρακτηρισμένο νησί η Ζάκυνθος;»
Δεν είχαν ενημερωθεί οι υγειονομικές υπηρεσίες, που φτιάχνουν λίστα με λιμένες υποδοχής κρουαζερορόπλοιων, ότι η Ζάκυνθος θα ήταν λιμένας υποδοχής και να είναι στη λίστα. Αυτό σημαίνει, ότι έπρεπε να ακυρώσουμε όλες τις προσεγγίσεις. Δεν είμαστε ικανοί να δεχτούμε έστω αρόδου κρουαζιερόπλοια. Έγινε αναστάτωση μεγάλη. Πρέπει να ευχαριστήσω τον κ.  Μαμφρεδα και τη λιμενική αστυνομία, την TUI, το ναυτιλιακό κομμάτι στο Πειραιά, επικοινωνήσαμε και  με την ένωση εφοπλιστών και φορέων ναυτιλίας, οι οποίοι αμέσως μετά από επιστολή της  TUI, έστειλαν επιστολή στο υπουργείο ,έπεσαν επάνω στο θέμα ακόμη και ο σύμβουλος του υπουργού και το θέμα λύθηκε.
Δεν τολμούσα να σκεφτώ την ακύρωση, ήταν ξευτίλα. Κατ εξαίρεση τακτοποιήθηκε το θέμα και μετά το μεσημέρι μπήκε επίσημα στη λίστα η Ζάκυνθος. Πέντε από τα δεκαοχτώ κρουαζιερόπλοια που ήταν να έρθουν είχαν μείνει και το πρώτο ήταν χθες. Ένα νησί μεγάλο και να μην είναι στη λίστα; Είναι ξευτίλα… και κατά τα άλλα ας τρέχουν στο αεροδρόμιο να μετράνε κεφάλια… και να ήταν καλά κεφάλια…. Το αποτέλεσμα; Το βλέπουμε στο Λαγανά που συνέχεια είναι στις ειδήσεις για προβλήματα που δημιουργούνται.
Θα ήμουν άδικος αν έλεγα ότι φταίει ο α ή ο β . Όμως το θέμα είναι ότι διεθνώς θα ξεφτιλιζόμασταν, θα μας έφτυναν ομαδικώς.
Αν δεν ήταν τα συγκεκριμένα άτομα στο υπουργείο να δουν την αδικία και να βοηθήσουν … τελικά έγινε…
Έχουμε άλλα 4 να έρθουν, το τελευταίο θα είναι 6/11.
Χθες ήταν με 330 άτομα επιβαίνοντες αυτό που ήρθε».

 ΛΙΜΑΝΙ |
 
Εξελίσσονται τα πράγματα θαυμάσια!!!
«Το έργο που φτιάχτηκε είναι πολύ σημαντικό, υπάρχουν όμως και κάποιες ατέλειες , τις οποίες τις προσδιορίζω στον  μηχανικό του έργου. Οι δέστρες είναι για προβάτες, το ύψος τους από την επιφάνεια του κρηπιδώματος είναι πολύ μικρό, για να μπουν 2 κάβοι. Ένας κάβος που κάνει πρυμνοδέτηση,  δεν το δένεις το σκάφος ευθεία αλλά λοξά και έτσι δημιουργεί μεγαλύτερη σταθερότητα. Ρωτώντας , μου είπαν ότι οι δέστρες αυτές,  έχουν δύναμη 5 τόνων. Και τι είναι οι 5 τόνοι; Ζήτησα το τηλέφωνο του μηχανικού να του το πω. Έτυχε να μιλήσω με 2 καπετάνιους από γιότ και μου είπαν ότι δεν κάνουν για τίποτα. Σωστές δέστρες, είναι αυτές,  που είναι στον εγκάρσιο.
Δεύτερο πρόβλημα είναι τα Pillar παροχής ρεύματος και νερού που εγκαταστάθηκαν. Το κάθε Pillar απέχει από το άλλο 30-40 μέτρα. Το κάθε Pillar έχει 2 υποδοχές, πως μπορούν να πάρουν και 5 σκάφη νερό όταν η μεταξύ τους απόσταση είναι τόσο  μικρή.
Γι αυτό επαναλαμβάνω, φταίει ο μηχανικός. Έπρεπε να τον ελέγξει κάποιος που έχει γνώσεις.
Τρίτο θέμα είναι ότι αν κοιτάξετε στη θάλασσα έχει εξογκώματα σαν να έχουν πεταχτεί πέτρες. Όταν το σκάφος βγάζει τη πασαρέλα που είναι πτυσσόμενη ηλεκτρική, πολλές φορές δεν φτάνει. Όμως μιλώντας με κάποιον από το λιμενικό, μου είπε ότι οι πέτρες αυτές έχουν ξεσύρει από παλιά. Καλά, όταν έσκαψαν στο λιμάνι δεν μπορούσαν να δουν αυτά τα κενά; Ένα ερώτημα θέτω.
Δεν μπορώ να ξέρω, αν έφτασαν στο σημείο που οι πέτρες έχουν ξεσύρει όταν έσκαβαν. Κάτι πρέπει να γίνει, γιατί έχουμε προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί. Οι μηχανικοί του υπουργείου έπρεπε να τα είχαν δει.
Θα σταθώ στη λογική εξήγηση, ότι έχουν ξεσύρει, άρα θα πρέπει να  γεμίσουν τα κενά. Θέλω να επισημάνω ότι δεν είναι δική μου γνώμη για τις δέστρες αλλά καπεταναίων από γιότ άνω των 30 μέτρων.
Αναφορικά με την υδροδότηση, μέσα σε ένα 24ωρο μπορεί να πάρει ένα κυβικό νερό. Ερχόταν ενας υδρομεταφορέας που έρχεται με τσαμπουκά ,ότι μόνο αυτός έχει άδεια. Πήρα και τον κ.Στασινόπουλο και του είπα ότι πρέπει να λυθεί αυτό το θέμα. Τι είναι αυτός ο ένας ; μάγκας; Παίρνει 50 ευρώ για 350 λίτρα. Όχι με τσαμπουκά να παίζει ξύλο, για  να μην κατέβει άλλος. Να τακτοποιήσουν το θέμα. Αν κάποιος έχει βυτίο, γιατί να μην έχει άδεια ; θα ασχοληθώ με το θέμα γιατί δεν ανέχομαι στην παραλία αυτή τη κατάσταση».
 
ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΣΤΗ ΛΟΥΜΠΑ |
 
«Για τα φανάρια στη Λούμπα, που δεν λειτουργούν…  μα είναι εξυπνα φανάρια… πώς περιμένετε να έχετε φανάρια σοβαρά».
 
 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ |
 
«Αν πάμε με το 2019 οι πληρότητες των αεροπλάνων είναι χαμηλές. Η διάρκεια διακοπών ήταν μικρή. Δεν άνοιξαν όλα τα ξενοδοχεία. 
Αν το πάμε με το 2020 πήγε πάρα πολύ καλά.
Αυτό που λείπει από τη Ζάκυνθο, είναι άνθρωποι που αγαπάνε το νησί. Υπάρχουν πάρα πολλοί, που δεν τους ενδιαφέρει για το νησί. Είδαν τον ίσκιο τους το χάραμα και νόμισαν ότι είναι θεόσταλτοι. Ήταν σε παραλίες υπεύθυνοι , σε υγειονομικά, και δημιούργησαν καταστάσεις , προσπαθώντας να δημιουργήσουν ένα διαφορετικό ξενοδοχειακό πληθυσμό.
Δεν μετράς με τον αριθμό των κλινών. Για ποια  πεντάστερα μιλάμε στη Ζάκυνθο; Πέντε φάσκελα είναι. Ο κορονοιός μας έδωσε την  ευκαιρία να αφουγκραστούμε και όχι να το παίζουμε δήθεν, κάνοντας τους σπόνσορες.
Βρέθηκε κάποιος σπόνσορας, που τον έχουν τσακώσει  2 φορές να είναι συγγενής αυτού που τον τσάκωσε.
Οι αιρετοί έχουν αίρεση και δεν έχουν καταλάβει ακόμη ότι δεν είναι ούτε καν με πληρεξούσιο… με εξουσιοδότηση είναι.
Η Αντιπεριφέρεια Ζακύνθου τι είναι ; Εταιρεία περιορισμένης ευθύνης; Με συμφωνία γίνεται η δουλειά; φεύγει ο ένας έρχεται ο άλλος;
Δεν το κατάλαβα… πρόβλημα δεν έχω με κανέναν, αλλά δεν το καταλαβαίνω. Ποιος βγήκε ψυχή μου; Δεν είναι θέμα Στασινόπουλου ή Μοθωναίου… αλλά ποιος ψηφίστηκε ; Δεν μπορώ να το αντιληφθώ….»

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ | IONIANRADIO.gr (ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ) : 
https://www.ionianradio.gr/index.php/ekpompes/recent